Tuesday 2 July 2013

Suplemen Tambah Susu Ibu - Set Breastfeeding Shaklee: Rahsia Susu Badan Melimpah Ruah

Assalammualaikum...

Anda ada tak mengalami situasi ni??

"Abang, susu badan ni makin sikit la...stok EBM (expressed breast milk) dah sikit...si Sarah ni makin hari makin kuat minum...macam mana ni??? ibu tak nak campur susu formula...macam mana ni???"

Itu la situasi saya hadapi masa saya sedang menyusukan anak kedua saya...akhirnya saya temui Set Breastfeeding Shaklee..saya bukan saja dapat kumpul 17-20 oz sehari (sgt cukup utk Sarah minum sehari) malah saya energetic kat ofis.

Set Breastfeeding ni mengandungi pelbagai jenis vitamin yang membantu dalam penghasilan dan pengeluaran susu ibu. Ada beberapa set yang dicadangkan ikut keperluan masing2..

Set B (Set paling asas) 
- Set ini sesuai untuk ibu yg tiada masalah penyusuan tapi ingin kekal  bertenaga ketika menyusukan. 
- Set ini membantu membekalkan nutrisi dan zat kepada susu ibu secara tidak langsung kepada bayi.
- Ibu yang tidak bekerja dan tidak perlu buat stok EBM boleh ambil set ini.
Terdiri daripada:
Vita-Lea -- mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang memberi tenaga & kecergasan tubuh kepada ibu. 
B- Complex -- mengandungi 8 komponen penting vitamin B dan bertindak sebagai vitamin 'anti-stress'. Tiada stress maka susu dapat dihasilkan dengan lancar.
VitaC 500mg SR -- mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah oren (termasuk kulit) yang mana membekalkan kandungan vitamin secara berterusan. Ia membantu meningkatkan sistem imun tubuh agar ibu sentiasa sihat.
Alfalfa Complex -- merupakan perangsang & penggalak dalam penghasilan susu. Selain itu membantu melawan alahan dan menyingkirkan toksin.

Set E (Set Optimum)
- Terdiri daripada Set B + Osteomatrix
- Sesuai untuk ibu yang tiada masalah penyusuan tapi kekurangan kalsium dalam badan.   
- Kalsium adalah komponen penting dalam susu, sekiranya tubuh ibu kekurangan kalsium ia boleh mengakibatkan kerapuhan tulang dan kekejangan otot.
- Osteomatrix mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan Vitamin D yang apabila digabungkan terbukti secara klinikal meningkatkan penyerapan kalsium dalam tubuh.
- Osteomatrix dapat melegakan sembelit kepada ibu.

Set 3M (Set Premium)
- Terdiri daripada Set E  + ESP (Energizing Soy Protein)
- Sesuai untuk ibu yang mengalami masalah susu sikit, kerunduman stok EBM, nak menambah stok EBM untuk persediaan bila mula bekerja, kerap letih dan stress di tempat kerja yang boleh menganggu penghasilan susu.
- ESP menyediakan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh. Ianya baik untuk hormon dan merupakan pembekal tenaga segera. 
- ESP akan buat ibu lebih langsing dengan merangsang pembentukkan dan keanjalan otot, mengurangkn kesan parut dan kulit lebih cantik.
- Dengan kelebihan vitamin dan mineral lain di dalam set ini diambil bersama ESP akan membantu penghasilan susu badan dengan lancar dan lebih banyak.

Dengan pengambilan Set Breastfeeding secara konsisten, minum air secukupnya (3L),  mengamalkan konsep demand & supply, berdoa dan berusaha...In sha Allah susu badan akan melimpah ruah untuk bayi anda. Ramai yang telah mendapat manfaatnya. 

Hubungi saya untuk mendapatkan Set Breastfeeding serta consultation dan tips. Harga istimewa untuk anda...

Hubungi saya:

SMS/ Whats App/ Call: 017-328 0302
Facebook: Zaheera Zaharin/ VIT-amin
Like page VIT-amin
Email: zaheerazaharin@gmail.com








Disclaimer: Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.
Maklumat dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan sebagai pengganti rawatan perubatan dan konsultasi doktor mahupun dianggap sebagai preskipsi.

No comments:

Post a Comment