Tuesday 30 July 2013

Supplemen Untuk Wanita

Assalammualaikum,

Sebenarnya Shaklee ada offer pelbagai range of health supplements untuk semua orang mengikut keperluan masing-masing..tepuk dada tanya budget..hehe..tetapi di sini saya nak kongsi antara supplements yang biasa diambil oleh kaum hawa...

Shaklee GLA Complex – the most natural and the most effective


- Diekstrak daripada Borage seed di mana kandungan GLA (gamma Linolenic acid) adalah dua kali ganda lebih berbanding EPO di pasaran.
- Shaklee GLA Complex merupakan sumber terbaik asid lemak penting i.e. Omega -6 yang digabungkan bersama Sunflower Oil dan Vitamin E.

Bagaimana GLA Complex melegakan simptom PMS?
~ GLA akan membentuk prostaglandin (hormone-like compound) yang membantu mengurangkan simptom PMS seperti cramps, lenguh- lenguh, mood swing dll.

GLA Complex boleh bantu untuk hamil?
~ Dikatakan GLA membantu si isteri menghasilkan cecair mukus serviks yang subur serta membantu sperma si suami untuk hidup lebih lama di dalam Fallopian tube isteri...ini membantu meningkatkan kebarangkalian ovum/telur tersenyawa..
~ Dikatakan juga GLA membantu menguatkan dinding uterus untuk persediaan penempelan ovum yang telah tersenyawa..

GLA Complex disarankan diambil bersama Alfalfa Complex atau ESP atau kedua2nya sekali untuk mendapatkan hasil yang lebih menakjubkan...


Alfalfa Complex


- Alfalfa telah digunakan sejak zaman dulu lagi dan merupakan makanan yang sangat kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian.
- Alfalfa dikatakan dapat merawat masalah keputihan pada wanita dan juga bertindak seperti kacip fatimah!
- Alfalfa adalah sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid.
- Alfalfa Complex membantu dalam proses pelangsingan badan dengan bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol dan menghapuskan lemak.


ESP


- Mengandungi 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh.
- Kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39. Karbohidrat yang memecah dengan cepat mempunyai G.I tinggi manakala G.I rendah pula memecah dengan perlahan. Ini dapat mengekalkan paras gula yang rendah dalam darah dan membantu dalam proses pengurangan berat badan serta membekalkan tenaga berpanjangan.
- Kandungan asid amino/ protein yang tinggi membantu merawat dan membentuk sel2 baru badan - pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.
- Merangsang pembentukan semula sel kulit dan otot, megurangkan kedutan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot dan mengurangkan kesan parut.




Nak order? Dapatkan harga istimewa..hubungi saya:


SMS/ Whats App/ Call: 017-328 0302

FB: Zaheera Zaharin/ VIT-amin
Like page VIT-amin
Email: zaheerazaharin@gmail.com

Disclaimer: Produk yang disebut dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Maklumat dalam blog/laman web ini tidak boleh digunakan sebagai pengganti rawatan perubatan dan konsultasi doktor mahupun dianggap sebagai preskipsi.

No comments:

Post a Comment