Thursday 13 February 2014

Kenapa Pilih Jadi Ahli Shaklee??

Kenapa tidak???

Saya pilih jadi ahli Shaklee sebab:

1) Produk memang sudah terbukti berkesan, selamat dan semulajadi..
2) Beli vitamin dapat point untuk convert ke duit (ada la syarat nye kan..) macam J-card tu..
3) Tak payah nak susah sangat .. semuanya dah online...beli barang online, free coaching online..

Saya mula kenal Shaklee ni masa mencari supplemen yang boleh bantu banyakkan susu badan..suami saya yang kenalkan dengan salah seorang SID (sekarang SID ni dah Presidential Master)..tapi 2 tahun kemudian baru terdetik nak daftar jadi ahli Shaklee...Alhamdulillah, saya tak pernah menyesal kerana Shaklee ni bukan MLM seperti yang lain...semuanya bergantung atas usaha sendiri, kalau usaha lebih dapat la lebih...itu la yang terbaik!

Apa yang saya dapat bila jadi ahli Shaklee??

Apa yang best adalah sokongan daripada kumpulan Shaklee yang saya sertai ni..semua orang saling bantu membantu, langsung tiada rasa lokek berkongsi ilmu..bukan sahaja berkenaan dengan produk tapi dengan tips-tips marketing, pengalaman..buat rasa lagi seronok..betul...

Hanya bayar yuran sebanyak RM75 (semenanjung) RM85 (Sabah & Sarawak) akan dapat sebuah member kit untuk pengenalan kepada rangkaian Shaklee, saya dah boleh mula berniaga dari rumah..senang kan..tak payah modal, tak payah nak simpan stok banyak di rumah..taknak berniaga tapi nak 'makan' sendiri pun boleh..

Yang paling BEST sebagai pemakan vitamin, memang sangat untung la bila dah jadi ahli Shaklee sebab beli vitamin dengan harga ahli...sangat berbaloi..tidak perlu la nak ragu-ragu..

Sesiapa sahaja boleh menjadi ahli Shaklee, yang tak bekerja ke mahupun yang bekerja sepenuh masa.. Ramai dah jadi ahli Shaklee, bukan hanya yang menetap di Malaysia sahaja..dalam kumpulan kami ada SID yang tinggal nun di perantauan Qatar, Saudi, Dubai, Jepun dan lain-lain, langsung tidak menjadi masalah...

So if it's YOUR CHOICE untuk menjadi ahli Shaklee di bawah bimbingan kumpulan kami yang sangat besar ni, hubungi saya segera (Zaheera Binti Zaharin No. SID: 921245)..saya akan uruskan pendaftaran ahli Shaklee anda..



SMS/ Whats App/ Call: 017-328 0302
Facebook: Zaheera Zaharin/ VIT-amin
Like page VIT-amin
Email: zaheerazaharin@gmail.com
                                        

No comments:

Post a Comment